Godmorgon på er (L<3

Idag ska man nog vara med Filipha&&Felicia en stund och sen ska jag vara mää jossan.
Om hon svarar på sms ;s
aja, jusst nu vill jag bara vara med min ALICE <3
SAKNAR DEJ SJUKT MKT BV <3
men d blir nog alice på torsdag.
Har ingentligen inge kul oh skriva så d blir ett tråkigt inlägg x'd
Men, ni är nt tvingade och läsa ;o
JIPPI nu logga jossan in på msn, hoppas hon nt iggar mej ba -.-'
Kommer ett inlägg sen om dagen :)<3

köss'<3
ssavah

 


Kommentera!♥

Innan du kommenterar:

- Ingen reklam
- Designen är till 100% gjord av mig
- Vi kan gärna följa varann via bloglovin, om du verkligen kommer KOLLA IN på min blogg
- Och såklart, elaka kommentarer raderas och får kanske tillochmed ett elakt svar ?!

Vad heter du?<3:
Kommer du tillbaka?♥

MSN?: (bara jag ser den ;dd)

Din blogg?:

så, vad vill du skriva nu då?♥ :

Trackback
RSS 2.0